25 lipca 2015

AVON LUCK FOR HER

AVON LUCK FOR HER

Perfumowany spray i balsam do ciała oraz orientalno - kwiatowe perfumy, to zestaw który może Was zainteresować. Co dokładnie mnie w nim urzekło? Zapraszam do krótkiej recenzji.



Ten wyjątkowy zestaw został mi sprezentowany w grudniu 2014 roku, zaraz po jego wydaniu. Twórcą tej kwiatowo - owocowej kompozycji jest Adriana Medina.

Przyjemną dla węchu woń tworzy aromat soczystych cytrusów, czerwonych owoców połączonych z uwodzicielskim zapachem białych kwiatów i gorących nut drzewa sandałowego.

Nuty głowy: bergamotka, czerwone jagody, mandarynka.

Nuty serca: cereus "królowa nocy", białe kwiaty.

Nuty bazy: drzewo sandałowe.

W skład zestawu wchodzi:
perfumowany spray do ciała, 75ml;
perfumowany balsam do ciała, 150ml;
 perfumowana 
woda EDP, 50ml.


AVON LUCK FOR HER


Opakowanie: Flakonik wykonany jest z grubego, solidnego szkła, na którym wytłoczony jest kształt rombu. Zwieńczeniem jest urocza złota, metalowa kokardka. Wygląda on bardzo luksusowo. Elegancji dodaje mu również czarno - beżowa kolorystyka całego zestawu.

Trwałość: Zapach utrzymuje się dość długo w porównaniu do innych w ofercie Avon, około 3-4 godziny. Można ją wydłużyć stosując równolegle spray i balsam do ciała.

Cena: Regularna cena to ok. 90 zł.

Podsumowanie: Luck jest to udana, ciekawa kompozycja zapachowa. Jej trwałość jest jednak średnia. W podobnym przedziale cenowym można znaleźć trwalsze perfumy. Zapach idealnie nadaje się na ciepłe, słoneczne dni. Powinien przypaść do gustu zwolenniczkom słodkich, ciepłych nut. Połączenie cytrusów, białych kwiatów i drzewa sandałowego, wyjątkowo przypadły mi do gustu. Jednym słowem opisałabym go jako UWODZICIELSKI.

AVON LUCK FOR HER

AVON LUCK FOR HER



Kuszący zestaw prawda :)? Znacie ten zapach?


41 komentarzy:

  1. Wygląda uroczo, kusi samym wyglądem :) Szkoda, że trwałość pozostawia trochę do życzenia :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam perfumy Avonu :) Twoich perfum nie znam ale chętnie bym je powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony nie lubię słodkich zapachów a z drugiej Twój opis bardzo kuszący.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda, ale zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Luck to jedne z moich ulubionych perfum

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachu Luck nie znam,ale bardzo lubie Infinite Moment:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione perfumy :)Teraz na lato wole wersję avon luck la vie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale bardzo mi się podobają już same opakowanie i flakon. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. buteleczka przypomina do złudzenia moją ulubioną Miss Dior:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakon jest śliczny, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znamy Znamy! :))

    Zparaszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam ten zapach ale nie mam go w swojej kolekcji, bardzo przyjemny a nawet radosny

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego zapachu, szkoda ze tak krótko się utrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda ładnie, ale raczej nie używam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapachu nie znam, ale jestem tak "nie-Avonowa", jakoś nie wiem nie przepadam za ta firmą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny flakonik <3
    jestem bardzo ciekawa jak pachnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie perfumy, które miałam z Avonu nie były jakoś mega trwałe.. ale za to ślicznie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz ochotę na wspólną obs? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej perfumy z avonu jeszcze nie miałam- o dziwo bo już większość miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak pachnie :) Tego zapachu jeszcze nie miałam.
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ich. Fajny pomysł na zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw wygląda kusząco :) nie znam zapachów Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sam wygląd juz kusi, jestem ciekawa zapachu ;) flakonik bardzo uroczy Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to jakiś mega luksusowy zestaw - przepiękne opakowania :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądem przypominają kosmetyki luksusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kuszący nawet bardzo :) Jak tylko zobaczyłam je na Twoich zdjęciach to się zachwyciłam wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zestaw wygląda świetnie :)
    http://immort4lgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez mam ten zestaw i bardzo podoba mi się ten zapach :) Jedynie balsam oddałam mamie, gdyż nie za bardzo gustuje w tego typu kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie ten zapach jest obłędny, muszę go zawsze mieć na półce :) z tą trwałością się zgadzam, trzeba poprawiać co jakiś czas niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie wpadł w moje łapska:) Avonowskie zapaszki lubię!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw rzeczywiscie wygląda uroczo ;) Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety zaczęłam używać tych perfum w ciąży i mimo, że uwiodła mnie piękna buteleczka, to oddałam je siostrze, bo nie mogłam iść na sobie znieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo ja chcę , ja chcę, ja chcę !!
    spróbuję :)

    dzięki kochaniutka :***

    OdpowiedzUsuń
  35. Wąchałam próbkę i bardzo mi się spodobały!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przy tak fajnie wykonanych zdjęciach od razu chce się wypróbować produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja ulubiona, wiosenna perfuma! Ale z trwałością się zgodzę, jeszcze żadna perfuma z avonu w tej kwestii mnie pozytywnie nie zaskoczyła ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!