16 października 2015

MAKIJAŻ PALETKĄ ZOEVA NATURALLY YOURS

Zoeva Naturally Yours

Zapraszam na niezwykle prosty i efektowny makijaż wykonany paletą Zoeva Naturally Yours!


Zoeva Naturally Yours




1. Na powiekę górną oraz dolną nakładam bazę, a następnie pudruję załamanie powieki.

Zoeva Naturally Yours

2. Załamanie powieki zaznaczam cieniem Soft & Sexy.

Zoeva Naturally Yours

3. Na dolną powiekę nakładam cień o nazwie Sweet Sound.

Zoeva Naturally Yours

4. Środek powieki górnej rozjaśniam cieniem Casual Elegance.

Zoeva Naturally Yours

5. Przyciemniam zewnętrzny kącik oka cieniem Slow Dance.

Zoeva Naturally Yours

6. Za pomocą cienia First Love rozjaśniam wewnętrzny kącik oka.

Zoeva Naturally Yours

7. Pod łuk brwiowy nakładam cień Pure.

Zoeva Naturally Yours

8. Rysuję kreskę czarnym, żelowym eyelinerem.

Zoeva Naturally Yours

9. Rozjaśniam linię wodną cielistą kredką.

Zoeva Naturally Yours

10. Tuszuję rzęsy.

Zoeva Naturally Yours

11. Nakładam sztuczne.

Zoeva Naturally Yours

Zoeva Naturally Yours




Zoeva Naturally Yours

Zoeva Naturally Yours

Jak się Wam podoba moja propozycja tego makijażu? Które cienie najbardziej lubicie używać?


Zapraszam Was również do śledzenia mnie na moim koncie na FACEBOOKU oraz INSTAGRAMIE.

Tam się dzieje więcej!

Całuję Was gorąco i życzę cudownego weekendu!


86 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) Ale ja i tak za każdym razem jak Cię widzę, podziwiam Twoje usta. Piękne! Serio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż,delikatny ale pięknie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny makijaż i śliczne cienie. Popracuj trochę nad kreską i będzie idealnie;)

    Pozdrawiam,
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż piękny! :) i szczerze zazdroszczę brwi! szkoda tylko, że zdjęcia twarzy prześwietlone :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rękę do kresek :) W połączeniu z makijażem wyglądają cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tych kolorach. I ta piękna, równiutka kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w takim makijażu. Chciałabym umieć malować oczy, ale niestety blendowanie cieni totalnie mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie makijaże, wygląda cudnie :)
    a w ogóle podziwiam Twoja urodę. śliczna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i moja ulubiona paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krok po kroku wszystko pokazane - to jest to co lubię najbardziej :)
    Paletka bardzo fajna, kolorki świetne takie jakie stosuję każdego dnia :)
    Buziaki i również życzę miłego dzionka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O, u mnie też z tej palety najczęściej maluje się taka kombinacja cieni na powiece!:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja. Bardzo fajny makijaż pięknie podkreślający oczy. :) Idealnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci pasuje taka kolorystyka cieni :) Jak zwykle pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładne oczy! Fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest fantastyczny! A paletka mnie zauroczyła ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest cudowny, a ty po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż jest cudowny, a ty po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się makijaż oka :) ta paletka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie delikatne makijaże ;) ten jasny cień bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna paletka i piękny makijaz. Bardzo lubię takie tutoriale:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz tak absolutnie doskonałą twarz <3 ! :)

    Uwielbiam taki makijaż, bardzo często maluję się w podobny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny makijaż ;) Klasycznie i zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle już słyszałam o paletkach te firmy! Muszę w końcu sobie kupić. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak wyglądają pozostałe i jaka jest kolorystyka, muszę się z nimi zapoznać. ;-)

      Usuń
  25. ostatnio jakoś sporo czytalam o paletkach zoeva i bardzo mnie przekonują :) musze kiedyś wyprobowac
    a makijaż wyszedl pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz fantastycznie, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  27. No i się doczekałam makijażu :) Pięknie wygląda! Mam coraz większą chrapkę na tą paletkę :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ja zawsze chciałam tak równo umiec wykonac kreske! niby nic, a dla mnie prawdziwa sztuka!! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka ma takie kolor co lubię ;) a co masz na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze Peach Club + bezbarwny błyszczyk :)). Niezły duet , prawda?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. masz bardzo ciekawy ksztalt ust :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię taki makijaż chociaż mi wychodzi brzydziej! U Ciebie za to perfekcyjnie no i kusisz paletką:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka sama w sobie jest kusząca :)) Uściski kochana :***

      Usuń
  34. Jak zawsze cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna propozycja. Jestem maniaczek a palet wiec i ta zapewne przypadł aby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny makijaż! Moją uwagę jednak najbardziej przykuł ten piękny kolor na ustach, ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze Peach Club + bezbarwny błyszczyk :)).

      Usuń
  37. bardzo ładny makijaż! i jakie piękne usta ;-) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny makijaż :):) ja jeszcze nie stosowałam sztucznych rzęs :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Pasuje Ci ten makijaż,świetnie wyglądasz:)**obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny makijaż! Masz cudne usta ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż w moim stylu, zdecydowanie :) Przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie lubię malować się cieniami, ale jeśli już się decyduję to na coś w podobnym stylu. Podoba mi się ten Twój makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny makijaż.
    Paletą Zoeva ma śliczne kolory.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak równa kreska eaylinera, całość wyglada idealnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  45. zjawiskowo! strasznie mi miło, że mnie odwiedziłaś, bo ja mogę teraz odwiedzić Ciebie i podziwiać piękne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!