18 grudnia 2015

AKCJA CELEBRUJ CHWILE - MAKIJAŻ SYLWESTROWY

 Makijaż sylwestrowy

Kochani! Zapraszam Was na tutorial sylwestrowego makijażu powstałego w ramach Akcji Celebruj Chwile, organizowanej przez Arcy Joko.


Jak już wspomniałam powyżej, makijaż powstał w ramach wspaniałej Akcji Celebruj Chwile, której wszystkie szczegóły zostały przedstawione tutaj. Jej celem jest wprowadzenie, rozwinięcie i podtrzymanie wyjątkowej atmosfery świąt, których osobiście nie mogę się doczekać. Akcja organizowana jest przez blogerkę Arcy Joko, której adres bloga możecie znaleźć tutaj.

Zadanie polega na wybraniu jednego z kilkunastu tematów związanych z motywem zimy i nadchodzących wielkimi krokami, Świąt Bożego Narodzenia, a następnie zrealizowaniu go na swoim blogu.
Pierwszym tematem, jaki wybrałam był makijaż zimowo-świąteczny (klik). Tym razem zdecydowałam się przedstawić Wam moją propozycję MAKIJAŻU SYLWESTROWEGO, na którego tutorial - krok po kroku, serdecznie Was zapraszam!

Makijaż sylwestrowy

1. Załamanie powieki zaznaczam ciepłym, matowym, jasno-brązowym cieniem.

2. Tym samym cieniem przyciemniam zewnętrzny i wewnętrzny kącik powieki górnej oraz powiekę dolną.

3. Na środek powieki górnej nakładam złoty, metaliczny cień.

4. Ponownie przyciemniam zewnętrzny i wewnętrzny kącik brązowym cieniem.

5. Linię wodną zaznaczam czarnym, żelowym eyelinerem.

6. Rozcieram czarną linię nieco poniżej za pomocą  brązowego, matowego cienia.

7. Na środek powieki górnej aplikuję złoty brokat.

8. Czarnym, żelowym eyelinerem rysuję kreskę.

9. Tuszuję rzęsy oraz przyklejam sztuczne.

Makijaż sylwestrowy
Makijaż sylwestrowy
Makijaż sylwestrowy




Makijaż sylwestrowy

Użyte kosmetyki:

Podkład: Mac Studio Fix Fluid, NC 25
Korektor: Collection Lasting Perfection Concealer, Fair 1, Kryolan Concealer Circle
Puder: Rimmel Stay Matte
Bronzer: W7 Honolulu
Rozświetlacz: The Balm Mary Lou Manizer
Róż: Collection, Peach Melba
Tusz: Loreal So Couture
Brwi: szaro brązowy-cień z palety Makeup Revolution, Iconic 1
Oczy: Zoeva Naturally Yours, Makeup Revolution Iconic 1, brokat no name
Rzęsy: Ardell Demi Wispies
Eyeliner: Maybelinne Eye Studio Lasting Gel Eyeliner Drama
Pomadka: Mac Lustre, Freckletone


Jak Wam się podoba moja propozycja makijażu sylwestrowego?

Mam nadzieję, że mój tutorial okaże się dla Was pomocny.

Zapraszam Was do udziału w zabawie!

Całuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad i dołączysz do listy moich obserwatorów oraz odniesiesz się do przeczytanego posta poprzez zostawienie komentarza. Odwdzięczę się tym samym!